لحظه سخت خداحافظی

شب بی ستاره

لحظه سخت خداحافظی

بهترینم ای کاش می موندی

من بدون تو چه میکنم ، من تاب بدون تو زندگی کردن رو ندارم..ای کاش حرفامو میفهمیدی ؛میدونستی که همه ی وجودم داره بهم التماس میکنه که نذارم بری،

ولی میدونم که توهم مجبوری، نمیدونم چرا الان، الان که خیلی به بودنت نیلز دارم،نمیدونم چرا خدا اینجوری باهام تا کرده،نمیتونم نمیتونم به فردا فکر کنم،من از فردا متنفرم

فردای بی تورو نمی خوام،فردایی که لحظات بی تو بودن رو به رخم بکشه نمی خوام ، فردایی که تو توش نباشی رو نمی خوام،

لعنتی من نمی تونم، من بدون تو نمی تونم

من نمی تونم روزی رو شب کنم که خبری ازت نباشه ، من نمی تونم تو هوایی که تو نیستی نفس بکشم ، من نمی تونم تو شهری بگردم که میدونم تو نیستی،

من بی تو غریبم..تنهام نذار..

بعد رفتنت چه می کنم...

دلم نمیاد باهات خدافظی کنم...

هیچ وقت نمی تونم

هیچ وقت..

 



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت23:39---30 بهمن 1391
سام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه اومدی نظر یادت نره ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت22:42توسط حمیده |